Zoom Logo

JH The Browning Version #1 - Shared screen with speaker view
Patrick
00:55
I got the book
Lucas The One and Only
01:04
hello
Patrick
01:12
GEORGE MADE THE RULES
Leah K.
01:25
Hi! Sadly, I didn't get the book yet, but it should be arriving today or this weekend.
Ben
01:26
always blame george
Leah K.
01:40
It will DEFINATELY be here by Wednesday, at the latest.
Patrick
01:51
yes
-αмιуα-
01:52
I couldn't get this book this week because I was out of town for the past week
lauren
01:59
Technically its scottish breakfast tea therefore if the book is English I can drink as much as I want
Leah K.
02:25
yeah
Patrick
02:28
yes
lauren
02:32
yes
Leah K.
04:39
aww, cute!
-αмιуα-
04:49
My pets hate me lol they don't care if I leave them at someone else's house
Patrick
04:49
huh... hmm...
Lucas The One and Only
05:02
sure
-αмιуα-
05:09
So cute!!
Ben
05:09
awww
lauren
05:11
awwwwww
Patrick
05:14
ouch amiya
Leah K.
05:16
omg!
Leah K.
06:28
yeah
lauren
09:14
I do not have it yyet
Leah K.
09:27
As I said, mine should be arriving over the weekend, but it will 100% be here by Wednesday at the latest.
Jack
09:30
my old kindle has a bad battery so it runs out of battery quickly. so i have my dead kindle
Tristan
09:43
Mine says it'll be here by the 11th
Leah K.
09:53
I put a message in the chat about my book situation
jordan
09:57
I am at a different house but it is at my old house:(( so i will have it tomorrow
Jahnavi Naren
10:19
I have it.
Leah K.
12:06
honestly I just find it fun to memorize and recite poetry
Leah K.
12:43
rarely
Leah K.
12:55
you're forzen
lauren
12:56
^
Leah K.
13:00
or were for a sec
Ben
13:05
you cut out
lauren
13:12
I can’t drive eyet
Leah K.
13:20
no, but in the shower I do lol
Patrick
13:32
lmao
Leah K.
13:39
poerty with a tune
Hex
14:03
Rush
Patrick
14:35
and it also helps if it gets stuck in your head, which happens a lot with music!
Patrick
15:06
I am ready
jordan
15:12
Excited
Jack
15:28
yes… but this is a poem that i didn’t pick. when it is a song, i have more motive because i picked the song.
Patrick
15:42
yes
Jahnavi Naren
15:56
Music's gets stuck in my head when my parents play it in the car.
Patrick
16:28
argos too
Jack
17:36
good job. you are the best reader
Evi Wiratma
17:41
goodjob
Patrick
17:52
ok
lauren
17:56
I think the Siri text to speech had more emotion
Amiya
18:02
Lol
Patrick
18:05
*insert polite applause here*
Jack
19:58
you took longer
Patrick
20:02
*vigorous applause*
Ben
20:10
👏
lauren
20:11
You were no longer monotone
Patrick
20:21
EMOTION WAS USED
jordan
20:29
pauses at dramatic parts
Amiya
20:30
No more robot
Evi Wiratma
24:29
my underlining tool keeps abovelining
Leah K.
24:31
I'm done underlining
Lucas The One and Only
25:36
im done
Maya
25:51
It's too messy to underline on a iPad.
lauren
25:51
done
Leah K.
28:01
0
Jack
28:04
2?
Patrick
28:32
i agree maya
Jack
30:14
don’t do what i do and do it last minute
Jack
30:24
i mean don’t do it last minute
Patrick
32:59
do NOT save it to the last minute
Amiya
34:57
Any tips on how to NOT procrastinate?
Leah K.
36:17
Yes, Amiya! I have a tip - try to break it up. Say, on Saturday I'm gonna do this much, on Sunday I'm gonna do this much, etc. Make sure you have a plan
Patrick
36:50
I have alarms set for everything important in my life, even this literature class!
Amiya
37:18
Maybe I should read it before I go to sleep since it takes me 4 hours anyway and that way I can think about it longer
Patrick
37:57
when you are in bed and going to sleep, that's usually when you start thinking the most in the day lol.
Amiya
38:03
Yeah
Leah K.
39:02
no
Leah K.
39:04
not really
Leah K.
39:09
friendship
Leah K.
39:11
attachment
jordan
39:12
Reunion
jordan
39:14
Loyatly
Evi Wiratma
39:19
a reunion?
jordan
39:21
Loyalty*
lauren
39:22
Telling a story
lauren
39:47
Sometimes a happy ending is a sad one
Jack
40:03
geogre
Patrick
40:50
YEAAAAAHHHHHHH
Patrick
41:52
"Happiness can be found even in the darkest of times, if only one remembers to turn on the light." -Albus Dumbledore, in Harry Potter. I just really relate this quote to what you said.
Patrick
42:00
reposted leah's quote
Lucas The One and Only
43:47
sure
Leah K.
43:55
I'll go on Monday
Leah K.
43:58
if you want me to
Leah K.
44:12
Monday
Ben
44:13
wensday
Evi Wiratma
44:15
monday
Lucas The One and Only
44:19
wed
Tristan
44:20
wednesday
Amiya
44:20
Wednesday
jordan
44:21
Wednesday
lauren
44:23
either
Patrick
44:24
Wednesday
Jack
44:27
monday
Leah K.
45:36
Didn't you say Lucas?
Leah K.
45:44
oh
Jack
45:55
henry didn’t say anyhting
Patrick
46:10
SPEAK UP PEOPLE
Leah K.
46:13
Mr. Travers, just to be clear - we are memorizing the WHOLE poem, right?
Maya
46:15
Wensday
Leah K.
46:35
no reading, okay
Leah K.
46:56
yep
Ben
46:59
yes
Ben
47:20
bye