Zoom Logo

Algebra 1 Class Link - Shared screen with speaker view
elllie
07:26
yep
Keira
07:28
yes
Ruth Dan
07:30
yes
Casey Neher
07:30
yep
Abby Spivey
07:40
yes
Katelyn Dryer
07:41
yes
Abby Spivey
10:57
multi 3
Ruth Dan
11:27
closed
Ruth Dan
11:47
left
Ruth Dan
12:44
2 signs
Ruth Dan
18:47
Im good
Abby Spivey
18:55
I’m good
Ana Moree
18:56
im good
Casey Neher
19:00
I’m good
Keira
19:02
Im good so far
Keira
22:37
You have to get y
Abby Spivey
22:40
y
Keira
24:37
Times a neg
Ana Moree
24:51
ahh
Ruth Dan
25:03
Times -9?
Keira
26:01
Yes
Ruth Dan
26:03
yes
Keira
29:22
Im good
Ana Moree
29:31
we good
Abby Spivey
29:32
I’m good
Ruth Dan
29:33
I’m good
Casey Neher
29:34
nope I’m good
Ruth Dan
30:54
the highest exponent
elllie
30:57
i tried watching a video, but it said my password was wrong. did it change?
Ruth Dan
31:15
Number b4 degree
Abby Spivey
32:33
4
Ruth Dan
32:42
3
Abby Spivey
32:44
3
Abby Spivey
34:34
3
Ruth Dan
34:34
3
Ruth Dan
35:13
-17
Ruth Dan
38:56
yes
Ruth Dan
41:20
I’m good
Keira
41:28
Im good
Casey Neher
41:42
I’m good
Ruth Dan
42:03
-23
Ruth Dan
42:55
Nope
Abby Spivey
43:02
I’m good
Casey Neher
43:03
nope I’m good
Keira
43:11
Im good
Ana Moree
43:32
im good rn but im so rusty on these lol
Katelyn Dryer
45:33
would you mind slowing down a bit? ty
Ruth Dan
49:54
its a lot but I get it
Ruth Dan
50:36
yes
Katelyn Dryer
50:37
yes
Keira
50:39
Yes
Ana Moree
50:40
yeaa
Abby Spivey
50:42
yes
Casey Neher
50:43
yep
elllie
50:48
nvrmind i checked again and there wasn't a password
Ana Moree
50:49
haha imm still cry
elllie
50:55
thank you tho
elllie
51:05
uhh hold on
Casey Neher
53:07
tysm
Keira
53:08
Thank you
elllie
53:14
thank you!!!